KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 3 Januari 2011

Norshahrul Dapat Tawaran Luar Negara.



Berdasarkan temubual akhbar Harian Metro dengan Norshahrul Idlan Talaha, Kelantan berisiko tinggi kehilangan penyerang kebangsaan ini kepada dua buah kelab berpangkalan di Indonesia.

S: Difahamkan selepas aksi cemerlang di Piala AFF, anda ada menerima tawaran daripada kelab luar untuk beraksi bersama mereka.
J: Benar, saya mendapat dua tawaran untuk beraksi di Indonesia. Pertama daripada kelab Sriwijaya FC di mana ejen kelab berkenaan ada menemui saya menyatakan minat untuk mendapatkan khidmat saya. Kedua, sebuah kelab yang saya pun masih tidak pasti lagi iaitu dari Jawa Tengah.

S: Jika benar mereka serius mahu mendapatkan khidmat anda, bersediakah anda untuk keluar dari negara ini dan beraksi di Indonesia?
J: Ya, sudah pasti saya tidak akan melepaskan peluang ini. Saya bersedia untuk beraksi di luar negara kerana ia pasti akan memberi pengalaman berharga untuk saya.

Jika Norshahrul mendapat tawaran dan beliau menerima tawaran yang dikemukakan, Kelantan bakal kehilangan seorang lagi tonggak utama yang membantu Sang Kijang menjulang kejuaraan dalam Piala Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular