KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 28 Januari 2011

Penyokong Yakin Kemampuan Karathu.




Penyokong Kelantan yang ditemui yakin M. Karathu mampu membentuk skuad muda negeri itu menjadi sebuah pasukan berdaya saing pada musim ini.

Rata-rata penyokong The Red Warriors yang ditemui RedsFC-News di Hayaki Cafe, Jalan Seri Cemerlang menyatakan keyakinan tinggi mereka akan pengalaman jurulatih itu boleh meneruskan kecermerlangan seperti yang dilakukan B. Sathianathan.

Saya yakin beliau dapat memberikan banyak tunjuk ajar kepada pemain seterusnya membantu Kelantan menambah koleksi kejuaraan. Kehadiran M. Karathu tepat pada masanya selepas hukuman pengantungan keatas Sathianathan dikekalkan Persatuan Bola Sepak Malaysia, jelas Nik Mohd Azim.

Bagi Ahmad Fuad dari Tumpat, khidmat Karathu sangat diperlukan kerana beliau mempunyai aura kuat untuk meneruskan perjuangan Sathia dalam arena bola sepak tanahair. Saya tahu beliau mampu mengekalkan persembahan baik pasukan kita untuk muncul antara pencabar saingan liga nanti.

Seorang penyokong Kelantan yang dikenali dengan nama Adi pula menyatakan jika Sathia mampu membawa Kelantan muncul juara Piala Malaysia dan naib juara Liga Super, mengapa Karathu tidak boleh meneruskan kehebatan itu.

Permulaan melawan Selangor di Shah Alam esok perlu beliau gunakan sebaik mungkin dan saya yakin pengalamannya ketika membantu Perak pada suatu ketika dahulu dapat membantu kita muncul pemenang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular