KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 23 September 2010

Luahan Ikhlas Penyokong The Red Warriors

emel

Luahan 1

Assalamualaikum

Walau apa pun terjadi kepada TRW, saya akan tetap utuh menyokong pasukan kesyangan ini. Yang penting masing-masing memahami peranan tidak kira penyokong, pemain mahupun pengurusan. Memang tidak dapat dinafikan rasa kecewa menyelubungi bila mana menerima perkhabaran yang "menyedihkan" menimpa "buah hati" tersayang.

Sungguhpun tidak berada dilokasi tatkala kesedihan menimpa TRW, tapi saya tetap mengikuti perkembang dari jauh menerusi kemudahan-kemudahan yang ada. Pada saya para pemain telah memberi sepenuh keringat bagi menjulang pasukan.

Kepada Abe Ya, anda adalah Jurulatih yang perlu diberi penghargaan bukan cacian. Usaha anda dapat saya lihan dan rasa keberkesanan. Persetankan kata-kata perkauman sekiranya ada dan doa saya agar tuan akan kekal bersama TRW. Mohon dicurahkan tenaga dan ilmu secukupnaya kepada pahlawan-pahlawan yang dikasihi.

Sekian dulu buat masa ini, kita akan bersua lagi. Akhir kata, doa saya moga kejayaan adalah milik KITA....

BASIR KHAN ( bkhan_04@yahoo.com Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya )


Luahan 2

ASKUM?

SAYA SALAH SORANG PEMINAT TRW,SYA MMANG KECEWA NGAN GAME SLM,KENAPE PEMAIN KITA TERLALU CUAI?SAYA BEHARAP JURULATIH DAN PEMAIN KELANTAN DAPAT BANGKIT SEMULA....KITA X NAK KEHILANGAN PENYOKONG BILA BERMAIN DI STADIUM KITA....SAYA HARAP KELANTAN DAPAT MEMPERBAIKI KELEMAHAN SEMASA MENENTNAG N.9 NANTI.........


PEMINAT KECEWA.........

KHAIRUL < khai_giatmara@yahoo.com.my Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya

Luahan 3

Saya harap satu benda je... masalah ulat tiket ni dapat diatasi...

sebagai penyokong, kalu blh mmg kami tak mahu membeli tiket dr ulat2 ini sbbnye tiket dijual tlalu mahal... ttp kalau tiket dh x ada n ulat2 ni je ade tiket tu, nak x nak, terpaksa jugak beli dr dorg... harap kafa dpt pkirkan cre terbaik membendung ulat2 ni...

-Muhymeen-Mohd Dinie Muhaimin < diniemuhaimin@gmail.com Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya

Sokong Bia Bijok , Napok Bijok , Betindok Bijok , Main Bijok , Bijok Sokmo...... Gomo Kelate Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular