KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 27 Disember 2011

TRW Terbang ke Surabaya.

Skuad Kelantan terbang ke Surabaya untuk menghadapi perlawanan kedua Piala Unity menentang Persebaya 1927 di Stadium Gelora 10 November, malam esok.


Menurut pegawai media Persebaya, Ram Surahman, pegawai dan pemain Kelantan akan bertolak hari ini ke Persebaya dan mereka dijangka tiba pada jam 6.00 petang (waktu Malaysia) di Bandara Juanda.

Selepas diberi sambutan ringkas oleh pihak pengurusan pasukan tuan rumah, skuad Kelantan akan mendaftarkan diri di hotel penginapan tidak lama kemudian.

Juara Liga Super Malaysia tersebut turut membawa seramai 18 pemain serta 7 pegawai pasukan bagi menghadapi perlawanan timbal balik selepas terikat seri 1-1 di Kota Bharu.

Sementara itu, Peter James Butler yang di temui pihak media selepas perlawanan pra musim melawan Kuala Lumpur yakin pemain Kelantan mampu bangkit mencatatkan kemenangan keatas Persebaya.

Beliau turut menjangkakan saingan lebih sengit dan keras akan ditunjukkan kedua-dua pasukan tetapi mahu anak buahnya berhati-hati dengan sorakan fanatik daripada penyokong Persebaya (Bonek).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular