KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 19 Februari 2011

Kelantan mara ke pusingan kedua Piala FA!!!

Keputusan penuh :

T.Team 1(indra 62') - 1 Kelantan(Rizal Fahmi 52 ')

Kelantan terpaksa menunggu sehingga kepenentuan sepakan penalti apabila diikat T.Team 1-1,Gol Kelantan dijaringkan oleh Rizal Fahmi pada minit ke-52 manakala gol T.TEam di jaringkan oleh Indra Putra.


Aksi mendebarkan dipertontonkan kepada penyokong-penyokong Kelantan apabila Kelantan meperolehi sepakan penalti pada mini ke-91 perlawanan namun gagal disempurnakan oleh NorShahrul yang menyepak tinggi.

Kelantan berjaya mara kepusingan kedua dengan keputusan penalti 6-5 setelah pemain pertahanan T.Team,Norfazli menyepak tinggi melepasi gawang Kelantan.
Sepakan penalti Kelantan disempurnakan oleh NorShahrul,Rizal Fahmi,Shakir,Nurul Azwan Roya,Daudsu dan Danial Fadly,

Apa yang menarik bekas pemain Kelantan,Indra,Farhan dan Azizi menunjukkan permainan yang luar biasa.Tapi apakan daya mereka masih gagal menumbangkan Kelantan...

Tahniah kepada pasukan Kelantan kerana berjaya mara kepusingan kedua dan lawan yang bakal menanti Kelantan adalah Johor FC,Pasukan yang telah dikalahkan sebelum ini dengan jaringan 4-1.

Kesebelasan utama :
Khairul Fahmi, Rizal FAhmi, Farisham,Daudsu, Zairul Fitri, S.Subramaniam(Danial), Shakir, Badri RAdzi(Khairan), NorShahrul, Ramzul(Nizab), Nurul Azwan,


p/s:Keputusan lain :
Harimau Muda A mengalahkan SDM Navy 4-0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular