KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 27 Februari 2011

Kelantan kekal terajui liga..Perak saingan utama

Kelantan masih kekal sebagai pendahului liga super selepas lima perlawanan yang menyaksikan Kelantan dihambat rapat oleh pesaing utama musim ini iaitu Perak yang dibimbing oleh Cikgu Jan.

Perlawanan keenam liga nanti bakal menyaksikan samaada Kelantan masih mampu mengekalkan kedudukan sebagai Raja Liga Super apabila melayan kunjungan musuh tradisi,Negeri Sembilan.Negeri Sembilan turun dengan reputasi gah selepas berjaya menundukan Sabah 1-0 dan berada di tangga ketiga liga mampu untuk merampas takhta liga andai Kelantan dan Perak Kalah buat kali pertama selasa ini.

Perak pula akan berhadapan dengan Harimau Muda A yang tidak perlu dipertikaikan kekuatan mereka,Cikgu Jan mungkin boleh menarik nafas lega kerana pintu gol mereka cukup ampuh untuk dibolosi setakat ini dan hanya melepaskan satu gol sahaja.Astro Arena dijangka akan menyiarkan secara langsung perlawanan ini.

Sama-sama kita nantikan persaingan sengit yang bakal berlaku selasa ini....mampukah The Red Warriors mengekalkan rekod tanpa kalah serta teraju liga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular