KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 3 Mac 2011

Norshahrul Idlan Pilihan Peminat.




Penyerang utama The Red Warriors, Norshahrul Idlan Talaha dinobatkan pemain terbaik Kelantan untuk bulan Februari. Norshahrul Idlan dipilih berdasarkan undian peminat yang diterima di laman Blog Kelatewaz.

Undian yang mula dibuka di Blog Kelatewaz pada 25 Februari menerima 328 undian dari peminat setia pasukan Bola Sepak Kelantan dimana Norshahrul Idlan Talaha mendapat undian tertinggi dari lima pemain tersenarai iaitu sebanyak 190 undian (57 %).

Pemain sayap, Nurul Azwan Roya pula berada di kedudukan kedua selepas mendapat 66 undian (20%) manakala penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat di kedudukan ketiga dengan selepas menerima 57 undian (17 %) dari peminat.

Dua lagi pemain, Mohd Badri Radzi serta Ramzul Zahini Adenan pula hanya menerima 1-3 % dari keseluruhan undian.

- Ulasan Kelatewaz -

Pilihan yang dilakukan para peminat sememangnya tepat selepas Norshahrul terus membuktikan ketajaman didepan pintu gol apabila berjaya menghasilkan enam jaringan setakat ini buat pasukan Kelantan.

Malah, Norshahrul turut menempatkan diri selaku pemain kesayangan penyokong dengan aksi terbaik dipamerkan pada setiap perlawanan.

Paling membanggakan, gol jaringan Norshahrul Idlan pada perlawanan menentang Kedah dan Negeri Sembilan memberi mata berharga buat Kelantan terus unggul di persada Liga Super.

Sebelum ini, anak kelahiran Besut ini turut menerima pujian melambung dari peminat selepas membantu pasukan Kebangsaan menjulang Piala AFF buat kali pertama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular