KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 31 Julai 2010

Sambutan Perlawanan Akhir TM Liga Super 2010 Yang Gilang-Gemilang

emel

Dengan ini, Presiden KAFA Tan Sri Annuar Musa menyeru seluruh kelab-kelab penyokong merancang mengadakan sambutan ini secara bersama samada melalui "Banner", "Bunting" dan sebagainya bagi memeriahkan suasana sambutan dan perlawanan ini. Pihak KAFA akan berusaha menyediakan 5000 helai bendera The Red Warriors untuk diedarkan kepada seluruh penyokong yang hadir.

Sungguhpun setakat ini kita akur kita selaku naib juara TM Liga Super tetapi masih berharap suatu keajaiban berlaku agar kita dinobatkan sebagai juara TM Liga Super dengan harapan Selangor berjaya ditewaskan oleh pasukan Terengganu dan Kedah. Namun The Red Warriors juga harus berwaspada dengan keupayaan Johor FC dan T-Team yang mungkin akan memusnahkan sisa-sisa impian dan harapan yang masih ada.

Perlawanan Kelantan menentang T-Team 3 Ogos 2010 ini dijangka disiarkan secara langsung melalui saluran TV RTM. Bagi memastikan seluruh rakyat Kelantan dapat menyaksikan sambutan ini, KAFA sedang berusaha mendapatkan pengesahan untuk siaran ini. Limpahan penyokong kemungkinan akan berlaku, selain siaran langsung melalui TV, KAFA sedang berusaha mengadakan skrin besar diluar stadium bagi penyokong yang tidak dapat masuk.

THEREDWARRIORS.COM juga akan berusaha mengadakan siaran secara langsung melalui internet dan radio bagi memastikan penyokong diluar Kelantan dan luar negara dapat menyaksikan secara langsung liputan perlawanan ini.

THE RED WARRIORS SUDAH LAMA MENJADI JUARA DIHATI KAMI............PASUKAN BOLASEPAK NO 1 DI MALAYSIA

Sokong Bia Bijok , Napok Bijok , Betindok Bijok , Main Bijok , Bijok Sokmo...... Gomo Kelate Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular