KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 5 Julai 2010

KAFA Tidak Terlibat!


Isu yang berkaitan ketidakpuasan peminat dengan program yang dianjurkan hendaklah terus berhubung dengan penganjur program terbabit. Pihak KAFA hanya boleh menegur penganjur terbabit supaya lebih peka tentang program yang mereka akan anjurkan di masa hadapan agar tidak menjejaskan imej pihak KAFA yang sekadar memenuhi jemputan sahaja.

Disini kAFA selaku badan bolasepak utama Kelantan menyeru semua penyokong Kelantan kembali bersatu dengan matlamat yang satu iaitu ingin melihat kejayaan bola sepak Kelantan. Tidak menjadi kesalahan Kelantan dikenali terlalu banyak kelab penyokong tetapi biarlah boleh bergerak dan berkerjasama diantara satu sama lain. Sikap yang hanya mementingkan kelab sehingga tidak dapat menerima kehadiran kelab-kelab lain akan meluaskan jurang di kalangan penyokong Kelantan dan sukar untuk mendapatkan sokongan ramai dalam menganjurkan sesuatu program.

Kami juga turut menasihati pihak THEREDWARRIORS.COM selaku penganjur makan malam 10/7/2010 Sabtu nanti, meneliti setiap kelemahan yang mungkin akan ada pada majlis itu nanti. Majlis ini adalah majlis makan malam yang terakhir pada bulan ini sebelum program terbesar Karnival The Red Warriors 23-27 Julai nanti. Oleh itu dinasihatkan barisan penganjur bersiap sedia dengan program ini. Anggaplah segala komen dan luahan peminat untuk program sebelum ini sebagai pengajaran, bukan membalas balik teguran dengan nada-nada yang enak tidak didengari berpeganglah pada prinsip pelanggan sekiranya ingin menjadi sebuah organisasi berjaya iaitu "Customer Always Right".

Sokong bia bijok , napok bijok , betindok bijok , main bijok , bijok sokmo...... Gomo Kelate Gomo


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular