KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 23 November 2011

Ringkas: Pemain TRW AFC Diperkenal di Paroi.

Skuad Kelantan yang akan didaftarkan dalam kejohanan peringkat Asia (AFC) diperkenalkan dalam perlawanan persiapan pra musim melawan Perak di Stadium Tunku Abdul Rahman, Paroi, 1 Disember depan.


Menurut sumber daripada Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa, semua pemain Kelantan termasuklah empat pemain import akan diperkenalkan dalam perlawanan tersebut.


Antara pemain yang akan turut sama pada perlawanan tersebut ialah kesemua pemain import tempatan seperti Indra Putra, Norfarhan, Azizi dan Azlan selain dua pemain import luar negara yang masih belum bersama pasukan sebelum ini iaitu Mohamad Ghaddar dari Lebanon dan Albert Banning (Olimpik Cameroon).


Dalam perkembangan sama, skuad Kelantan menamatkan latihan di padang UTM Skudai dan telah berada di Singapura untuk perlawanan persahabatan kompetetif kedua melawan Balestier Khalsa FC, petang ini.

Tan Sri Annuar Musa turut berada disana untuk menilai prestasi terkini pasukan Kelantan dan melakukan beberapa perbincangan dua hala bersama Timbalan Presiden Balestier yang juga pemegang jenama Umbro Malaysia dan Singapura.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular