KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 19 November 2011

Kelantan Buru Import Terakhir.

The Red Warriors meneruskan pemburuan mereka mencari pemain import terakhir untuk mengisi kuota ke-empat seperti yang diperuntukkan Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC).


Terbaru, pemain tengah Lebanon, Zakaria Charara menjadi pemain terkini dicuba pihak pengurusan Pasukan Bola Sepak Kelantan (KAFA) ketika pertemuan persahabatan dengan pasukan Kebangsaan Maldives, semalam.

Zakaria yang diturunkan pada permulaan separuh masa oleh Peter Butler menampil aksi baik untuk membantu Kelantan mencatatkan kemenangan 2-1 keatas Maldives selain "assist" kepada Denny Antwi melakar jaringan penyamaan pada pertengahan babak pertama.


Sebelum ini, pihak KAFA dikhabarkan bakal mengikat seorang pemain import dari kelab Liga Perdana Inggeris tetapi dilihat semakin sukar selepas pemain tersebut mengalami masalah peribadi.

Namun, ketidak hadiran pemain ini tidak membawa masalah kepada Kelantan kerana ramai pemain luar negara berminat untuk menyarung jersi Merah Putih pada musim depan.

Dijangkakan selepas ini, beberapa lagi pemain dari luar negara termasuklah dari Cameroon, Lebanon, England dan Nigeria akan diuji Kelantan untuk melengkapkan senarai penuh pasukan.

Tambahan pula dengan tarikh tutup pendaftaran pemain masih lambat, KAFA mempunyai banyak masa untuk melakukan pemilihan dengan lebih teliti seterusnya mencukupkan kuota pemain seperti yang telah ditetapkan.

Untuk maklumat, Kelantan telah menandatangani tiga pemain import iaitu Denny Antwi, Emmanuel Okine dan Mohamad Ghaddar dengan kontrak jangka panjang, awal November baru-baru in

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular