KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 22 November 2011

Lagi Serangan Ala Provokasi kepada Penyokong Kelantan.

Tanpa disangka, masih terselit sifat kurang ajar dan sikap cemburu dalam kalangan rakyat Malaysia akan kefanatikan penyokong dan kejayaan Kelantan muncul antara kuasa besar bola sepak Liga Malaysia.


Mengapa serangan provokasi sering melanda pasukan Kelantan walhal para penyokong yang mendukung semangat The Red Warriors langsung tidak melancarkan sebarang kata-kata kesat dan serangan provokasi kepada pihak lain.


Adakah ramai pihak mencemburui pasukan Kelantan ekoran kejayaan memberangsangkan mereka dalam kejohanan bola sepak tanah air.

Rata-rata penyokong Sang Kijang tidak dapat menerima serangan berbentuk prvokasi sebegini kerana Kelantan adalah sebuah negeri berdaulat di Malaysia, mempunyai Raja dan perlembagaan negeri yang sah serta menyokong sepenuhnya pasukan kebangsaan.

Justeru itu, pihak penyokong memohon Berita Harian meminta maaf secara terbuka kepada semua rakyat Kelantan dan selepas ini melakukan tapisan lebih teliti sebelum menyiarkan kenyataan daripada pihak lain didalam akhbar mereka.

Tiada guna bersubahat dengan segelintir pihak untuk memburukkan negeri Kelantan kepada seluruh warga tanah air.

sumber:redsfc news

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular