KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 5 Januari 2012

Butler Belum Pilih Kesebelasan Utama


BAYANGAN kesebelasan utama Kelantan masih belum diputuskan jurulatihnya, Peter James Butler walaupun saingan merebut Piala Sumbangsih hanya tinggal tiga hari saja lagi.

Memikul tanggungjawab berat, Butler perlu memastikan sasaran merebut semua piala yang dipertandingkan musim ini dicapai termasuk Piala AFC, sekaligus mencipta sejarah dalam sukan bola sepak tanah air.

“Saya belum pastikan siapa yang akan diturunkan kerana apa sahaja bakal terjadi sekalipun kita sudah melalui beberapa perlawanan persahabatan.

“Setakat ini, saya berpuas hati dengan prestasi yang ditunjukkan mereka, namun penilaian sentiasa dilakukan dari semasa ke semasa,” katanya.

Mengulas mengenai tiga pemain import yang dimiliki oleh pasukan yang digelar The Red Warriors itu, Butler mengakui kemungkinan dua daripada pemain import akan diturunkan semasa perlawanan tersebut.

“Apa yang pasti, Kelantan akan hadir dengan pemain yang terbaik bagi memastikan perlawanan itu tidak disia-siakan begitu sahaja,” katanya.

Enggan mengulas lanjut mengenai strategi pasukannya, Butler berharap anak didiknya mampu mempamerkan aksi terbaik menjelang perlawanan 7 Januari ini di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular