KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 23 Mei 2010

he Red Warriors Peneraju Industri Bisnes Bolasepak Malaysia emel

Dalam ucapan perasmian tadi Dato' Ahmad Sabree Chik menyatakan rasa kekaguman beliau dengan kemajuan KAFA dalam berusaha mengangkat imej bolasepak tanahair setaraf kelab-kelab bolasepak tersohor luar negara. Beliau juga turut teruja dengan semangat yang dipamerkan oleh semua penyokong Kelantan sehingga memberi keyakinan kepada Tan Sri Annuar Musa dan KAFA untuk meniru segala bisnes yang telah dibuktikan berjaya oleh kelab-kelab liga perdana England. Beliau amat mengalu-alukan segala usaha yang dirancang ini beroleh kejayaan seperti yang dirancang dengan izin Allah SWT. Beliau sempat memberikan pesanan, setakat hari ini beliau tidak menerima lagi sebarang aduan berkenaan atau melihat laporan buruk tentang penyokong Kelantan seperti sebelum ini dan beliau amat berharap situasi cemerlang pemain Kelantan dapat dikekalkan bersama kecemerlangan penyokong Kelantan.

Dalam ucapan ringkas Tan Sri Annuar Musa berasa terharu dengan kehadiran Yang Amat Berhormat Menteri Belia dan Sukan dan semua tetamu jemputan serta semua penyokong Kelantan yang hadir. Beliau berharap kedua-dua ikon baru KAFA ini sentiasa mendapat sambutan hangat para peminat bolasepak Kelantan.

Alhamdullilah Syukran!Syukran! (syukur) itulah yang diucapkan seorang pemanggil dari Cairo Mesir dalam TRW FM ketika ke udara bersama Menteri Belia dan Sukan Dato' Ahmad Sabree Chik serta Presiden KAFA Tan Sri Annuar Musa semasa majlis perasmian The Red Warriors Stations & TRW FM radio rasmi KAFA. Kejayaan KAFA mengwujudkan pelbagai idea baru ini akan menjadi kebanggaan seluruh rakyat Kelantan kerana bergerak maju mengikut jejak kelab eropah.

Tahniah dan Terima Kasih kepada semua penyokong setia The Red Warriors kerana sokongan dan doa anda kami sentiasa di depan dalam menerajui perubahan. Alhamdullilah.

Info:

  1. The Red Warriors Station - Datuk Siti Hamidah
  2. The Red Warriors Radio - TRWC+TRW Radio

Sokong Biar Bijak, Dipandang Bijak, Bertindak Bijak, Main Bijak, Bijak Sokmooo...Gomo Kelate Gomo


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular