KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 15 November 2010

Mampukah Kelantan Mencabar 2011?



Ketika pasukan ternama lain sedang membina skuad impian masing-masing, senarai pemain yang bakal menggalas tugas bersama skuad bola sepak Kelantan masih lagi samar-samar.

Dengan masalah besar sedang melanda pasukan ketika ini, dikhabarkan ramai tenaga luar yang membantu Kelantan muncul juara Piala Malaysia bakal meninggalkan Red Warriors.

Dengan Hairudin Omar dan Akmal Rizal sudah mengesahkan nama mereka dengan pasukan lain untuk musim depan, Kelantan dijangka bakal kehilangan beberapa lagi nama besar.

Antara yang disebut-sebut turut akan mengangkat kaki ialah ketua pasukan, Indra Putra Mahayudin, Norfarhan Mohamed, Azizi Mat Rose serta S. Subramaniam.

Walaupun mendapat beberapa pemain untuk mengantikan mereka, mampukah Kelantan menjadi salah satu pasukan yang mencabar pada musim hadapan.

Dapatkah Kelantan mencabar Selangor, Pahang, Perak dan Negeri Sembilan yang dalam proses membina skuad impian mereka demi mencapai kejayaan dalam kancah Liga Malaysia 2011.

Tidak dinafikan kekuatan Kelantan sewaktu ini dibantu dengan kehadiran beberapa bintang namun apa yang akan terjadi seandainya mereka semua bertekad untuk tidak menyambung kontrak.

Diharapkan yang terbaik mampu dilakukan KAFA demi melihat kejayaan yang diraih tidak hilang dalam masa yang singkat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular