KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 27 November 2010

Kami 337 FM Mula Bersiaran.

http://studio337-guitarplannet.blogspot.com/



Dunia penyiaran radio internet sememangnya dikenali di seluruh dunia dimana statistik menunjukkan penyiaran audio melalui rangkaian online semakin berkembang pesat dari masa ke semasa.

Radio online mempunyai jaringan yang luas dan tidak terbatas kepada semua pengguna dimana mereka bebas untuk mendengar, berhibur dan berinteraksi dengan petugas radio asalkan mempunyai rangkaian internet.

Di Malaysia turut tidak ketinggalan dengan teknologi yang dicipta melalui rangkaian online setelah ketika ini beratus-ratus pihak berlumba membuka radio mereka sendiri.

Mereka membuka radio, mencari deejay bertugas, menyiarkan lagu-lagu terkini serta menyiarkan bentuk periklanan dengan lebih maksimum seperti mana rangkaian penyiaran radio berfrekuensi.

Kini, kelihatan banyak sekali persaingan radio online secara sihat diwujudkan di rangkaian internet untuk menarik para pendengar agar terus bersama mendengar siaran yang mereka keudarakan.

Begitu juga dengan kewujudan radio Kami 337 FM melalui studio 337 dimana penubuhan awalnya bertujuan untuk menyemarakkan dunia penyiaran melalui siaran yang berkualiti.

Dimiliki sepenuhnya pihak Studio 337, Kami 337 FM mula beroperasi secara rasminya pada 26 November 2010.

Dengan menggunakan slogan Inovasi Muzik Terkini, Kami 337 FM melangkah gagah menongkah arus untuk muncul antara stesen radio internet dimiliki anak Kelantan.

Radio Kami 337 FM ini diwujudkan kerana ingin memberikan lebih pilihan kepada pendengar untuk berhibur, berkongsi maklumat diantara satu sama lain.

Radio ini turut memiliki pelan khusus serta berfungsi sebagai penghubung antara pendengar dengan pendengar yang lain, saranan komunikasi serta radio yang menyampaikan imformasi secara bebas dan neutral.

Untuk siaran, Kami 337 FM boleh didengarkan di seluruh dunia melalui siaran secara automatik di http://studio337-guitarplannet.blogspot.com/.

Selain berhibur dengan deejay yang bertugas, web Kami 337 FM juga boleh dijadikan laman buat pengunjung untuk berinteraksi dengan pengunjung dan petugas radio melalui laman chat yang disediakan.

Untuk lebih imformasi, anda boleh berhubung terus dengan pemilik kami 337 FM, saudara Abe Lee dengan berkunjung ke studio yang diwujudkan berhampiran dengan Stadium Sultan Muhamad Ke-IV, Kota Bharu, Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular