KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 12 Februari 2012

Sidang Media TSAM : KARNIVAL ARMY 2012.


Dalam sidang media oleh Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa yang diadakan pada 11 Februari di THE RED WARRIORS STATION @ K.T.C., beliau telah mengumumkan penganjuran karnival berkenaan, dijadualkan pada 25 Februari 2012 bertempat di Stadium Sultan Muhammad Ke IV Kota Bharu.


Di antara aktiviti-aktiviti yang dirancang untuk karnival ini adalah Kejohanan Liga Bola Sepak ARMY, yang melibatkan semua chapter bagi kategori bawah 14 dan bawah 16 tahun.

Selain daripada itu, acara-acara sampingan yang dikendalikan oleh penaja-penaja TRW turut diadakan di tapak utama karnival di Dataran SSM4.

Pengunjung-pengunjung boleh mendapatkan kupon tiket bernilai RM2 yang dijual di kaunter-kaunter tiket stadium dan juga melalui Mamee Double Decker (Mister Potato).

Kupon ini membolehkan mereka masuk ke stadium untuk menonton dua perlawanan bola sepak yang melibatkan Pasukan Kenamaan (VVIP) dan Pasukan Selebriti/Artis (diuruskan oleh HotFM), dan satu perlawanan persahabatan Antarabangsa di antara TRW dengan sebuah kelab luar negara yang bakal diumumkan kelak.

Acara selingan yang memaparkan simbolik perpaduan penyokong dan pasukan turut dirancang bersama Kelab Penyokong dan Pemain TRW. Acara ini akan menjadi selingan di antara dua perlawanan bola sepak berkenaan.

Menariknya, 200 penonton yang hadir bakal menerima pelbagai hadiah yang ditawarkan oleh penaja-penaja TRW.

Penonton yang bertuah memenangi hadiah utama, akan berpeluang bersama Presiden dan beberapa pemain TRW yang terpilih untuk diterbangkan ke Mancester United bagi menonton perlawanan di Old Trafford. Hadiah utama ini ditaja sepenuhnya oleh Mister Potato yang juga merupakan penaja kepada pasukan Manchester United.

Menyentuh tentang pemain import pasukan Kelantan, Presiden memaklumkan Obinna dan Ghaddar akan bermain untuk Liga Super, sementara Antwi di Kejohanan AFC.

KAFA akan mengambil pendekatan melihat sendiri prestasi pemain import dan berunding dengan kelab yang diwakili mereka untuk pembelian bagi mengisi kekosongan satu lagi kuota pemain import.

Proses penilaian dan pengambilan pemain import ke 4 ini akan berlangsung sehingga bulan April dan pemain kelab-kelab dari Brazil, Jepun, Sepanyol dan Itali menjadi pilihan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular