KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 25 Februari 2012

Lima Perlawanan Lagi Kepada Nwoha.


Pemain import terbaru Kelantan, Onyekachi Nwoha mempunyai baki lima perlawanan untuk membuktikan sentuhan atau berdepan tindakan ditamatkan kontrak serta merta.


Menurut maklumat pengurus pasukan, Azman Ibrahim, Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) mempunyai perjanjian dengan pemain ini dan seandainya dia berterusan tidak memberikan aksi seperti yang diharapkan, pihak pengurusan berhak untuk menamatkan kontrak tanpa membayar pampasan.

Nwoha sebelum ini dikritik hebat para peminat setia selepas gagal memberi impak pada perlawanan menentang Sarawak dalam saingan Piala FA.

Dia bukan sahaja gagal menyaingi pemain lawan malah tidak langsung membahayakan gawang pelawat menyebabkan penyokong yang hadir pantas menggesa KAFA mengeluarkan pemain ini dari pasukan.

Para penyokong turut berharap pihak pengurusan mendaftarkan kembali penyerang dari Lebanon, Mohamad Ghaddar untuk mengantikan Nwoha namun dengan pintu perpindahan telah tertutup, tiada apa yang dapat dilakukan selain menggunakan pemain sedia ada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular