KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 14 Februari 2012

Misi Berbeza Dua Red.


Selangor dan Kelantan turun dengan misi berbeza dalam saingan Liga Super 2012 di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam ini.


Kedua-dua pasukan merupakan musuh tradisi sejak tiga tahun kebelakangan dan tugasan yang dipikul Selangor dilihat sedikit sukar untuk memecahkan badi tanpa menang ke atas The Red Warriors sejak 2010.

Bagi Kelantan, bukan sahaja kemenangan mahu dicatatkan malahan rekod tanpa kalah selepas tujuh perlawanan sudah tentu mahu dipertahankan.

Pada perlawanan malam ini dikhabarkan kedua-dua pasukan akan menurunkan barisan terkuat yang dimiliki mereka untuk membawa pulang tiga mata.

Selangor bakal diperkuatkan kembali dengan dua tonggak import manakala Kelantan turun diperkuatkan dengan dua pemain import yang baru dikontrakkan untuk mengantikan dua pemain sebelum ini.

Selain itu, pertarungan Selangor dan Kelantan turut akan mempertaruhkan tenaga tempatan dimana pemain seperti Norshahrul, Shakir, Badri Radzi, Indra dan Norfarhan akan menghadapi pemain tempatan tuan rumah yang diketuai oleh Safiq Rahim dan Amirul Hadi Zainal.

Perlawanan ini turut akan menjadi pertarungan peribadi antara dua pengendali yakni Haji Irfan Bakti dan juga Peter James Butler.

Siapa yang akan menang masih sukar untuk dijangkakan tetapi diharapkan kedua-dua pasukan mampu memberi persembahan bermutu sehingga wisel penamat dibunyikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular