KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 25 April 2010

Red Warriors terus konsisten, Norshahrul jaring 2 gol emel


KELANTAN terus mengekori rapat dua pasukan teratas, Selangor dan Terengganu selepas menang selesa 3-0 ke atas tuan rumah, KL Plus dalam aksi Liga Super malam tadi.

Perlawanan yang disiarkan secara langsung oleh RTM 1 itu menyaksikan skuad Red Warriors berpeluang menjaringkan lebih banyak gol jika barisan penyerang terutama Akmal Rizal dan Hairuddin Omar meledak lebih tepat ke sasaran.

Dalam aksi di Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya itu Kelantan membuka jaringan menerusi Norshahrul Idlan Talaha pada minit ke-28 serta menambah satu lagi gol pada minit ke-40 juga menerusi Norshahrul.

Ia menjadikan koleksi gol Norshahrul dalam saingan Liga Super musim ini meningkat kepada lapan gol setakat ini.

Kedudukan Kelantan bertambah kukuh apabila Hairuddin Omar berjaya menjaring gol ketiga Red Warriors yang juga gol sulung pemain itu buat pasukan Kelantan.

Kemenangan Selangor 3-0 ke atas T-Team dan Terengganu 4-0 membelasah Perlis menyaksikan kedudukan tiga tempat teratas Liga Super tidak berubah dengan Red Giants kekal di tangga teratas dengan 29 mata diikuti Terengganu (26) dan Kelantan (25).
AZIZI, SUBRA, NORSHAHRUL, NORFARHAN, AKMAL RIZAL, DAUDSU, WAN ZAMAN, KHAIRUL FAHMI (GK), INDRA (C), ZAIRUL FITREE, PIYA.

SIMPANAN-SYED ADNEY, ZUL YUSRI, KHAIRAN, FARISHAM, NIZAB, RIZAL FAHMI, HAIRUDDIN

DIGANTUNG - SHAKIR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular