KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 21 April 2010

Kelantan terlalu unggul buat KL

SEPERTI diduga, Kelantan tidak menghadapi masalah untuk mengutip tiga mata penuh dalam aksi Liga Super menentang Kuala Lumpur di Stadium Sultan Mohd Ke-IV malam ini.

Perlawanan yang baru berakhir itu menyaksikan Kelantan menundukkan pasukan pelawat tiga gol tanpa balas dengan dua gol dijaringkan Norshahrul Idlan Talaha pada babak pertama dan satu lagi menerusi Mohd Badhri Radzi di babak kedua.
Skuad The Red Warriors memperaga aksi penuh menghiburkan terutama dalam tempoh 60 minit pertama dan seharusnya lebih banyak gol boleh disaksikan jika penyudah lebih tepat mampu dijelmakan para penggempur Red Warriors.

Begitu pun seperti kata Presiden KAFA, beliau begitu berpuashati dengan aksi dipamerkan barisan pemain Kelantan terutama sekali pada babak pertama.

Apa yang lebih menggembirakan para peminat Kelantan ialah pasukan kesayangan mereka itu memanjat satu lagi anak tangga untuk menduduki tangga ketiga Liga Super ketika ini, hasil kemenangan mengejut T-Team ke atas pasukan tangga kedua sebelum ini, Johor FC di Kuala Terengganu.

Ini bermakna selepas tiga mata penuh dikutip malam ini, menjadikan 22 mata diperolehi skuad Kelantan hanya ketinggalan satu mata di belakang Terengganu yang kini mengambil alih tempat kedua selepas menang besar 6-3 ke atas Johor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular