KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 20 April 2010

Penyokong Berbaju Merah Serang Kota Bharu Esok emel

Penyokong setia The Red Warriors masih lagi membicarakan kemenangan tempoh hari, biarpun ada segelintir penyokongnya sendiri tidak dapat menerima hakikat kemenangan pada sabtu lepas adalah satu kebangkitan prestasi awal para pemain The Red Warriors. Ketua jurulatih B. Sathianathan ketika di Hentian Rawat dan Rehat Seremban selepas perlawanan sabtu lepas diminta memberi sedikit komen atau ucapan mengenai prestasi pemain pada malam itu oleh peminat yang menyapanya, beliau hanya menjawab "ini hanya permulaan dan masih bukan prestasi sebenar seperti yang diharapkan saya namun saya berpuashati dengan kemenangan ini dan saya berharap peminat terus memberi peluang kepada saya untuk menunjukkan kemampuan dan peningkatan sebenar para pemain". Dengan kemenangan ini sedikit sebanyak telah berjaya menutup mulut para pengkritiknya dan sudah pasti membuatkan skuad ibu kota akan lebih bersedia dan berhati-hati ketika bertandang ke Kota Bharu pada selasa nanti.


Keserasian para pemain sudah membuahkan hasilnya,para penyokong amat gembira melihat situasi ini dan amat berharap situasi ini dapat dikekalkan sepanjang musim ini. Pihak TRWC juga amat berharap kepada pihak yang cuba mengwujudkan situasi dingin di kalangan pemain dari Kelantan dan luar Kelantan harap dapat melupakannya terus dan menerima hakikat barisan yang ada sekarang adalah barisan yang akan berjaya merangkul kejuaraan pada tahun ini.

Bala penyokong berbaju merah bukan hanya sekadar memenuhi Thailand malahan akan turut mula menyerang stadium Sultan Muhammad ke 4 Kota Bharu pada malam esok. Sokongan keramat penyokong berbaju merah sudah pasti akan memberikan kegerunan kepada penyokong dan skuad lawan. Pihak TRWC amat berharap penyokong berbaju merah mengelakkan sebarang provokasi dan membawa masuk barangan yang dilarang kerana pihak keselamatan akan bertindak tegas keatas penyokong yang melanggar arahan dan undang-undang. Melihat pada gelagat penyokong The Red Warriors di Negeri Sembilan sabtu lepas adalah baik dan terkawal tetapi kekadang sepi sorakan pada mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular