KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 25 Julai 2013

Nazrin Dalam Dilema



Nazrin (kanan) menjadi buruan Kelantan dan Johor DT.
BENARKAH pemain sayap Negeri Sembilan, Mohd Nazrin Nawi ditawarkan gaji RM40,000 sebulan?
Khabarnya, tawaran itu menyebabkan Nazrin terpaksa berfikir dua kali dan membatalkan Perjanjian Persefahaman (MoU) yang ditandatangani dengan sebuah pasukan dari pantai timur.
Difahamkan, Nazrin hanya terima RM7,000 sebulan dan kontraknya dengan Negeri Sembilan akan tamat musim ini menyebabkan pemain itu terus dikejar pasukan elit.
Nazrin dikatakan mendapat tawaran gaji RM14,000 sebulan dari pasukan gergasi bola sepak tempatan dan ia dipersetujui bersama melalui MoU namun muncul pasukan kedua yang menawarkan kira-kira RM40,000 sebulan untuk mendapatkan khidmatnya.
Bagi tuan empunya diri, Nazrin menjelaskan faktor tawaran gaji lumayan bukanlah menjadi keutamaan, namun peluang beraksi adalah menjadi alasan untuknya memilih pasukan baru.
“Apa guna jika diberikan gaji lumayan, namun kurang diberi peluang beraksi,” katanya.
Mengakui menerima tawaran dari Kelantan dan Johor Darul Takzim (Johor DT) untuk musim 2014, Nazrin bagaimana pun masih belum membuat keputusan.
“Saya akui menerima tawaran dari Kelantan dan JDT namun buat masa ini belum ada keputusan kerana saya perlu memikirkan aksi bersama Negeri Sembilan dalam saingan Piala Malaysia yang memulakan tirai 20 Ogos nanti.
“Kontrak saya dengan Negeri Sembilan akan tamat tahun ini atau sebaliknya, tapi tunggulah nanti kerana masih terlalu awal untuk saya membuat keputusan,” katanya pada Majlis Jamuan Berbuka Puasa Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) bersama Media di Petaling Jaya, Isnin lalu.
Selepas menyerlah dalam kem latihan pusat di Australia Jun lalu, pemain berusia 25 tahun ini terus mencuri perhatian dengan meledak hatrik membantu pasukannya menewaskan Sabah 4-0 dalam aksi playoff Piala Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular