KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 28 Julai 2013

KAFA Pancing Tiga Anak Kelantan

Nazrin Nawi
PERSATUAN Bola Sepak Kelantan (Kafa) mengesahkan tiga pemain kelahiran negeri ini yang beraksi dengan pasukan luar bakal memperkuatkan skuad The Red Warriors (TRW)  menjelang saingan Liga Malaysia musim depan.
Walaupun belum mengumumkan secara rasmi nama ketiga-tiga pemain itu, Presiden Kafa, Tan Sri Annuar Musa berkata,  rundingan perpindahan ke TRW selesai.
Annuar berkata, pemain tersenarai menunjukkan minat untuk kembali berkhidmat kepada negeri kelahiran bagi meningkatkan lagi prestasi pasukan Kelantan.
Menurutnya, perpindahan ketiga-tiga pemain tersebut akan bermula musim depan selepas menamatkan kontrak dengan pasukan yang diwakilinya  Oktober ini.
“Mereka kini dalam proses menyelesaikan urusan bersama pasukan masing-masing dan kita menunggu kedatangan mereka menyertai TRW dan beraksi menjelang saingan Piala Malaysia musim depan,” katanya pada majlis
berbuka puasa TRW bersama 800 anggota tentera 8 Briged dekat Kem Desa Pahlawan.
Dipercayai pemain sayap  pasukan Negeri Sembilan dan pemain kebangsaan, Mohd Nazrin Mohd Nawi yang sebelum ini  dikhabarkan menjadi rebutan beberapa pasukan utama negara sehingga ditawarkan gaji RM40,000 antara nama dikaitkan dengan perpindahan tersebut.
Sebelum ini, Nazrin yang berasal dari Tumpat mengesahkan pasukan Kelantan dan Johor DT  antara pasukan yang berminat untuk mendapatkan khidmatnya, namun menegaskan beliau akan memilih pasukan memberinya peluang untuk beraksi berbanding tawaran lumayan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular