KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 14 Julai 2012

Kelantan Kontrakkan Mijo Dadic.


Kelantan melengkapkan pencarian mereka untuk memperkukuhkan skuad Piala AFC apabila bakal menandatangani pemain import dari Crotia, Mijo Dadic.

Menurut Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa dalam laman Facebook rasminya, Mijo merupakan pemain pilihan ketua jurulatih, Bojan Hodak.

Pemain ini dijangka memperkuatkan pasukan Kelantan dengan mengantikan Obinna Nwaneri yang terpaksa diketepikan ekoran pengantungan dua perlawanan selepas dilayangkan kad merah pada pusingan kedua tempoh hari.

Mijo kini beraksi bersama skuad Deltras FC akan tiba di Kota Bharu pada minggu depan dan kemungkinan besar akan menandatangani kontrak terus dengan The Red Warriors.

Berdasarkan maklumat yang diperoleh oleh RedsfcNews dalam carian internet, Mijo berpengalaman luas dalam Liga Malaysia kerana pernah beraksi dengan MK Land selain turut dilatih Bojan ketika beraksi bersama UPB My Team pada 2007/2008.
Dia turut menjadi pilihan Persiba Balik Papan ketika beraksi di Liga Indonesia sebelum berhijrah menyertai Deltras pada tahun 201

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular