KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 13 Julai 2012



Bojan Mahu Julang Piala AFC. 

 The Red Warriors idam untuk menjulang Piala AFC selepas kejayaan bersejarah mempertahankan Liga Super dan merampas Piala FA dari Terengganu pada musim ini.

 Ketua jurulatih Kelantan, Bojan Hodak mengatakan kepada pihak media, para pemain kini sedang dipersiapkan untuk perlawanan suku akhir melawan juara kelab Iraq, Arbil SC, pertengahan September depan.

 Kita fokus pada pertemuan tersebut tetapi kini pihak pengurusan sedang pening kerana tiada perlawanan akan berlangsung sehingga Ogos tetapi selepas itu kita akan melalui jadual yang sangat padat untuk dua pertandingan sekaligus. Piala Malaysia merupakan kejohanan kompetetif tetapi kita juga memberi tumpuan kepada Piala AFC kerana ia lebih penting. Justeru itu, pihak kami akan merayu kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) untuk meminda beberapa jadual perlawanan Piala Malaysia bergantung kepada situasi semasa, jelasnya. Kami akan mencuba beri yang terbaik pada saingan di Asia dengan mara ke peringkat terakhir kerana sudah tentu ia akan meningkatkan nama dan profil kelab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular