KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 21 April 2012

Piala FA: Siapa Lebih Bernilai Ghaddar Atau Gerc?

piala-FA-Malaysia2

Dua pemain import ini menjadi pemain harapan bagi kedua-dua penyokong pasukan Kelantan dan Kedah untuk melihat perlawanan pada malam esok. Kelebihan jaringan amat penting untuk menjamin Kelantan membawa bekalan selesa ke Alor Star 1 mei nanti.
Perlawanan separuh akhir pertama pada malam esok adalah perlawanan pertama bagi Vedran Gerc dan Ghaddar membawa impian besar seluruh penyokong mereka melangkah ke final. Kegagalan akan mengundang padah dan kritikan panas bukan sahaja kepada pasukan malah kepada mereka berdua.
Bagi penyokong Kelantan, mereka yakin Ghaddar mampu mempamerkan kebangkitan dan kerjasama kesebelasan pemain amat penting dalam merealisasikan sebuah kemenangan yang bermakna. Biarpun Ghaddar akan menjadi 'Target Man' dari pasukan sendiri dan lawan, pemain ini harus sedia bermain di bawah tekanan dan memberi fokus 100% kepada perlawanan.
AYUH KITA SAHUT SERUAN TAN SRI ANNUAR MUSA INI UNTUK JADIKAN SEBUAH IMPIAN SATU REALITI YANG TIDAK AKAN MENGHAMPAKAN KITA LAGI. PASTIKAN FINAL MILIK KITA.............GOMO KELATE GOMO


Fikiran sy tak terlepas dari PERLAWANAN SEPARUH AKHIR PIALA FA esok..SAYA MENJANGKAKAN IANYA SATU PERLAWANAN AMAT SENGIT BAGI KITA..BAGI SAYA MEMENANGI PERLAWANAN ESOK DAN MEMASUKI FINAL ADALAH SEGALANYA..harijadi saya 18mei nanti menjadi lebih bermakna kiranya dapat melihat trw beraksi difinal FA CUP..AYUH KITA BANJIRI SSMIV DGN SORAKAN MENGIRINGI PASUKAN KITA...INILAH SAATNYA!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular