KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 18 April 2012

Piala FA: Debarannya Makin Terasa


kedahvskelatefa12

SEMI FINAL - PIALA FA 2012
Selangkah ke final membuatkan seluruh jiwa penyokong The Red Warriors semakin gusar dan tidak sabar-sabar lagi  untuk melihat cabaran yang bakal diberikan Kelantan ketika menentang musuh tradisi daripada utara ini dalam saingan separuh akhir Piala FA. Kehebatan kedua-dua pasukan ini sememangnya tidak dapat dinafikan lagi meskipun Kelantan pernah menewaskan Kedah 3-0 dalam saingan Liga Super, perlawanan ini pasti menjanjikan satu kelainan yang menarik.
Sentuhan keramat Wan Jamak yang sudah biasa dengan tekanan perlawanan menentang Kelantan pasti akan menjadikan Bojan Hodak lebih teliti menurunkan barisan pemain pilihannya kali ini. Persiapan konvoi ke Alor Star sedang diatur rapi oleh seluruh kelab-kelab penyokong dari segenap pelusuk tanahair.
Keyakinan dan kesungguhan mereka adalah tonik luar biasa yang ada dalam jiwa anak-anak Kelantan. Kota Bharu harus menjadi gelanggang mengutip jaringan selesa sebelum berangkat ke Alor Star. Peluang bermain di Kota Bharu sabtu ini mesti digunakan sebaik mungkin oleh kesebelasan pemain dan seluruh penyokong Kelantan yang wajid hadir memenuhi stadium untuk perlawanan ini. GOMO KELATE GOMO. THE RED WARRIORS BERSIAP SIAGA.

SEKEPING NOTA BUAT MU.
(THE RED WARRIORS)
Edisi trw vs kedah 21 april...

Ku tulis...
Sekeping nota buatmu..
Lalu ku letakan di tepi padang itu..
Moga kau memahami..
Akan isinya...
Bila bangkit dari lenamu..
Setulus puisi...
Kutitip bersama..
Moga menjadi tatapanmu..
Di kala kekuatan di adu..
Sekeping nota itu..
Ibarat maruah negeri ku..

mylove myhero myredwarriors

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular