KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 14 April 2012

Kelantan Geruni T-Team

                                         matyolawetteam

bMeneliti lima perlawanan lepas pasukan T-Team dan Kelantan, Kelantan memenangi tiga perlawanan, seri sekali dan kalah sekali ketika bertemu Selangor manakala T-Team menang tiga kali dan tewas dua kali dalam perlawanan terbaru.

Kekalahan 4-1 T-Team kepada PKNS jumaat lepas mungkin akan dijadikan tonik untuk bangkit pada perlawanan malam ini. Jika tahun lalu T-Team berjaya membuktikan menjadi satu-satunya pasukan yang mampu menewaskan Kelantan dalam kedua-dua pusingan Liga Super 2011. Adakah kombinasi pemain T-Team tanpa tiga tonggak utama yang kini bersama Kelantan mampu mengekalkan rekod kemenangan ini?
Walauapapun keputusan pada malam ini Kelantan mesti mengekori rapat Lion XII yang makin laju meninggalkan pasukan lain dengan kelebihan perlawanan. Norshahrul yang sudah di uji dalam saingan Piala AFC selasa lalu diharap mampu kembali mencari sentuhan gol. Biar apa pun tekanan dan kontroversi yang melanda Kelantan, para pemain harus membuktikan mereka tidak terjejas dengan isu-isu ini. Komitmen 100% perlu dipamerkan di hadapan puluhan ribu penyokong Kelantan yang dijangka memenuhi segenap penjuru stadium pada malam ini. Setiap isu yang melanda akan menjadi pasukan dan penyokong The Red Warriors akan lebih bersemangat dan kuat.

Untuk makluman perlawanan pada malam ini tiada siaran langsung dan ada satu kempen mengumpul duit 5 sen untuk derma bagi bayaran kos perbicaraan Tan Sri Annuar Musa akan dilaksana oleh seluruh rakan-rakan penyokong di Kota Bharu. AYUH SEMUA PENYOKONG THE RED WARRIORS MEMENUHI STADIUM KITA DAN MENJAYAKAN KEMPEN PUNGUTAN DERMA INI. GOMO KELATE GOMO.

BARISAN KEMUNGKINAN:
SHAHRIZAN, DAUDSU, S, SUBRAMANIAM, ZAIRUL FITREE, AZIZI, PIYA, NORFARHAN, INDRA, SHAKIR, NORSHAHRUL, NWOHA.
derma5sen 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular