KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 14 April 2012

Bangkit Selamatkanlah Malaysia!


                                            saveMalaysia

Kemerosotan ranking bolasepak Malaysia sepatutnya menyedarkan semua pihak dalam FAM daripada terus angkuh dengan kuasa yang dimiliki. Menakjubkan Malaysia sebuah negara yang kaya raya dengan hasil bumi dan semakin maju boleh di badingkan dengan Palestin sebuah negara yang sentiasa bergolak.
Inikah penanda aras pencapaian pengurusan bolasepak? Apa mereka buat? Inilah yang menjadi persoalan di kalangan pencinta bolasepak Malaysia. Tidak hairanlah jika pihak atasan FAM tidak mahu pegawainya sendiri mengkritik FAM kerana setiap kritikan akan terbuka satu-persatu kelemahan dan kegagalan mereka dalam mentadbir urus FAM.
Adakah FAM menghadapi masalah kewangan yang tenat sehingga memaksa pasukan kebangsaan mengadakan perlawanan antarabangsa yang kurang berkualiti? Pelbagai persoalan dan masalah yang muncul sejak kebelakangan ini sangat memerlukan campurtangan kerajaan atau FIFA menyiasat segala permasalahan.
Ranking bolasepak Malaysia kini mula dipersendakan pekerja asing yang datang dari Nepal dan Bangladesh kepada majikan mereka. Kualiti majikan lebih rendah daripada pekerjanya?
Ayuh bangkitlah wahai pencinta bolasepak Malaysia! Sedarlah di mana kita beredar sekarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular