KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 22 Mac 2012

Tiada Pemain Utama Penyebab Kekalahan - Bojan.


Tiada pemain utama menjadi penyebab kekalahan Kelantan dalam saingan kumpulan H, Piala AFC 2012 di Stadium YTS, petang semalam.


Menurut ketua jurulatih, Bojan Hodak, ketiadaan pemain utama seperti Norshahrul Idlan Talaha, Aziz Ismail, S. Subramaniam serta Azizi Mat Rose menyebabkan The Red Warriors gagal mengutip mata di tempat lawan.

Sesetengah pemain utama mengalami kecederaan menyebabkan saya tidak membawa mereka ke sini, jelasnya.

Mengulas tentang perlawanan, Bojan menyatakan anak buah yang diturunkan dalam kesebelasan utama nyata tidak bermain baik dalam perlawanan di Ayeyawady.

Menurutnya, Kelantan mempunyai banyak peluang didepan gawang tuan rumah namun pemain gagal menterjemahkan peluang tersebut kepada jaringan.

Sementara itu, pengendali Ayeyawady United, Joseph Harel berbangga dengan keputusan yang dimiliki mereka tetapi memberi amaran kepada semua pemainnya agar tidak merasa selesa dengan keputusan yang diraih.

Saya gembira dengan keputusan tetapi tidak jangka pasukan kami mampu menewaskan lawan dengan jaringan begini.

Saya sedar kemenangan yang diraih adalah disebabkan pasukan pelawat kekurangan pemain utama yang cedera dan Kelantan mungkin akan membalas kekalahan ini pada perlawanan timbal balik di tempat mereka nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular