KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 27 Mac 2012

Rumours : Keita Mandjou Sasaran Terbaru KAFA?


Penyerang asal Guinea, Keita Mandjou menjadi sasaran terbaru Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) untuk diserapkan ke dalam skuad The Red Warriors.


Menurut sumber pasukan, desas desus kedatangan Keita ke Kota Bharu bertiup kencang selepas Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa telah berangkat ke India untuk menyaksikan sendiri kelibat pemain ini beraksi dengan Pune FC.

Keita yang dinobatkan pemain terbaik Pune FC pada 2011 dikatakan menjadi penganti sesuai untuk diletakkan selaku penyerang utama selepas beberapa pemain import yang digunakan ketika ini gagal menepati piawaian persatuan.

Dia masih mempunyai kontrak sehingga Jun tetapi jika KAFA berminat, rundingan perlu dilakukan untuk membawa pemain ini, jelas sumber itu lagi.

Selain Kelantan, pasukan dari Utara, Perak turut berminat untuk membawa kembali penyerang terbanyak mereka pada 2006 untuk diserapkan ke dalam pasukan.

Mereka dikhabarkan telah menghantar sejumlah rombongan pegawai untuk mengadakan perbincangan dengan pemain ini untuk menyertai Seladang pada pintu perpindahan liga yang akan dibuka pada 2 April depan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular