KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 18 Mac 2012

Liga Super 2012 : Perak vs Kelantan

Live Update :
Keputusan Penuh :

Perak 0 - 2 Kelantan

Jaringan Daudsu hasil sepakan percuma minit ke 10,gol kedua Kelantan dijaringkan oleh Zairul Fitri pada minit ke 28 setelah Nwoha dijatuhkan.Kelantan melakukan pertukaran pertama dengan mengeluarkan Nwoha dan mengantikan dengan Ramzul pada minit 67.

Shahrizan dilayangkan kad kuning kerana cuba melengahkan perlawanan.Nurul dimasukan setelah Ramzul mengalami kecederaan pada minit ke 76 perlawanan.Zairul Fitri pula dilayangkan kad kunig.Perak melakukan serangan bertali arus untuk lima belas minit terakhir perlawanan.

Kelantan membuat pertukaran terakhir pada minit ke 83 dengan mengeluarkan S.Chanturu dan memasukkan Rizal Fahmi.Import Perak,Kubala melepasi tiga pemain Kelantan namn Kelantan yang dilihat sudah berkampung dikawasan sendiri berjaya mengagalkan gerakan beliau.Perak memperolehi sepakan percuma yang diambil oleh Kubala pada minit ke 89 namun mengenai tiang gol sebelah kiri Shahrizan.

Kelantan bermain dalam masa kecederaan dengan tiga minit masa tambahan diberikan oleh pengadil perlawanan.Kelantan berjaya mengalahkan Perak dengan dua gol jaringan pemain pertahanan iaitu Daudsu dan Zairul Fitri pada separuh masa pertama.

Kesebelasan Utama Kelantan :

Shahrizan, Farisham, Zairul Fitri, Daudsu, Obinna, Badri,Shakir, Nwoha(Ramzul)(Nurul), Indra Putra, Nor Farhan dan S.Chanturu(Rizal Fahmi).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular