KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 7 Mac 2012

3 Import Lawan Navibank.


Ketua jurulatih Kelantan, Bojan Hodak bakal menurunkan tiga pemain import untuk aksi pembukaan Piala AFC menentang Navibank Saigon di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam nanti.


Menurut jurulatih berasal dari Crotia tersebut, kemungkinan Ghaddar, Obinna dan Danny Antwi akan disenaraikan seperti syarat yang telah ditetapkan Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) membenarkan tiga pemain asing beraksi dalam setiap perlawanan.

Dengan kehadiran tiga pemain import, kita harap penampilan istimewa Kelantan dalam sejarah pertama di pentas Asia berjalan lancar tanpa sebarang masalah.

Beliau turut mengesahkan secara rasminya, beberapa tonggak seperti Norshahrul Idlan, S. Subramaniam serta Daudsu Jamaludin tidak akan diturunkan dan berharap penganti mereka dapat memberikan aksi terbaik dalam perlawanan tersebut.

Sementara itu, ketua pasukan, Mohd Badri Radzi menegaskan pemain Sang Kijang akan memberikan aksi terbaik pada perlawanan tersebut dan berharap rakan sepasukan mampu memungut tiga mata keatas pasukan dari Vietnam itu.

Kita punya kelebihan beraksi di gelanggang sendiri dan para penyokong pasti mengharapkan kemenangan kami, jelasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular