KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 12 November 2013

Zaharulnizam Sah Ke Kelantan


Zaharulnizam Zakaria (kiri) ketika beraksi bersama skuad negara menentang Australia.
Jurulatih Harimau Muda A, Datuk Ong Kim Swee mengesahkan pemain sayapnya, Wan Zaharulnizam Zakaria bakal kembali ke pasukan kelahirannya Kelantan musim depan.
Menurut Kim Swee, pusingan u yang dilakukan Wan Zaharulnizam untuk ke Kelantan, melengkapkan kesemua 9 pemain yang berada dalam senarai untuk dilepaskan dan segala urusan mengenai perpindahan mereka wajib diselesaikan sekembalinya ke Malaysia.
Beliau berkata, walaupun ia dilihat keputusan mengejutkan dilakukan Wan Zaharulnizam, Kim Swee tetap gembira mengenai permintaan untuk mendapatkan khidmat pemain Harimau Muda.
Sementara itu, penjaga gol Harimau Muda A, Izham Tarmizi Roslan mengesahkan sudah mendapat kelulusan daripada Pejabat Menteri Besar Terengganu pada Jumaat lalu untuk menyertai Johor Darul Takzim (JDT) musim depan.
Menurut Izham, keputusan untuk beraksi bersama JDT musim depan sememangnya sukar apabila dua lagi penjaga gol terbaik turut berada dalam pasukan itu dan pemain kelahiran Terengganu itu bersedia untuk mencabar tempat dalam pasukan berkenaan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular