KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 18 Mei 2012

Tan Sri Annuar Musa Pun Beli Tiket?

tsamtiketFA
Memandangkan serangan hebat pihak FAM dan pemerhati media yang memcemburui semangatditonjolkan Tan Annuar Musa sejak isu penggantungan lalu, semalam Tan Sri Annuar Musa telah nekad membeli 5 keping tiket untuk beliau dan keluarga bagi menyaksikan perlawanan akhir esok sebagai penonton biasa. Pembelian tiket ini diharap mampu meredakan fokus media yang bersengkokol mencari setiap kesalahan Tan Sri Annuar Musa. Keputusan ini terpaksa dibuat bagi mengelakkan dari berlaku sebarang hukuman luar biasa FAM nanti dan demi The Red Warriors. Ianya suatu yang sukar dipercayai kerana jasanya pada bolasepak Kelantan dan Malaysia amat besar namun pemimpin berjiwa rakyat sedia bersama penyokong walauapapun halangannya.
Kami rakyat Kelantan akan menentang segala penghinaan dan hasad dengki untuk melumpuhkan setiap pergerakan Tan Sri Annuar Musa dalam memajukan bolasepak Kelantan. Terima kasih Tan Sri Annuar kerana terus bersama The Red Warriors.GOMO KELATE GOMO. PANTAN THE RED WARRIORS MENGAKU KALAH.




Admin: TSAM dah beli dah tiket RM40 untuk tonton perlawanan akhir Sabtu ni. Beliau beli 5 keping untuk diri sendiri, isteri dan anak-anak. Rakan-rakan dah beli? Kita jumpa di Bukit Jalil! Allahuakbar!

"Saya sudah membeli 5 keping tiket untuk saya dan keluarga (isteri, anak serta menantu) dan bersedia menjadi PENONTON perlawanan akhir Piala FA, 19 Mei ini!" -TSAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular