KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 24 Mei 2013

Sikap Azwan Roya dipuji Penyokong Kelantan



jdt2013
Kekalahan Kelantan malam tadi sememangnya sudah dijangka memandangkan Kelantan merehatkan tonggak utama bagi memberi fokus kepada separuh akhir Piala FA iaitu saingan terakhir untuk Kelantan berpeluang mara ke final Piala AFC pada musim 2014.
Jaringan dua gol kemenangan Johor Darul Takzim, yang dijaringkan oleh Mat Yo dan Nurul Azwan Roya telah berjaya menambah kecewa ribuan penyokong Kelantan yang menyaksikan perlawanan ini dengan penuh harapan dan dendam. Syukur keputusan ini diterima baik oleh seluruh penyokong Kelantan meskipun mereka kini kurang berpuashati dengan percaturan tidak menjadi Bojan Hodak sejak kebelakangan ini.
Seluruh penyokong Kelantan berasa bangga dan mengucapkan terima kasih diatas sikap tidak meraikan gol yang ditunjukkan Nurul Azwan semasa menjaringkan gol terakhir Johor DT malam tadi.
Harapan seluruh penyokong Kelantan supaya Kelantan akan bangkit dan memenangi perlawanan separuh akhir menentang Terengganu 25 dan 28 mei, sekaligus mara ke final. Bojan Hodak dan skuad bimbingannya tiada pilihan lain dalam saingan Piala FA ini setelah Presiden KAFA Tan Sri Hj Annuar Musa juga meluahkan rasa tidak berpuashati dengan keputusan terbaru ini.
AYUH BANGKIT BERSAMA PASUKAN KESAYANGAN KITA....GOMO KELATE GOMO...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular