KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 19 Mei 2013

Kelantan dan Selangor sama hebat


zairo13


Kelantan gagal memanfaatkan bermain di tempat sendiri apabila pemain yang diturunkan hanya mempamerkan kebangkitan setelah ketinggalan 1-0 kepada Selangor, peluang masa selebihnya disia-siakan dengan mempamerkan bukan aksi sebenar mereka.
Gol penyamaan Zairo berjaya menyelamatkan Kelantan daripada keciciran mata. Rata-rata penyokong yang hadir kurang berpuashati dengan aksi yang ditunjukkan kesebelasan pemain Kelantan namun mereka akur mungkin keletihan kedua-dua pasukan yang beraksi dalam saingan Piala AFC masih lagi terasa.
Satu lagi perlawanan menarik pada 22 mei ini Kelantan akan menentang Johor DT di Johor Bahru, kebangkitan barisan pemain Kelantan amat diharapkan oleh seluruh penyokong Kelantan yang melihat perlawanan adalah penebus maruah Kelantan yang kian tercalar.
Ayuh kita beramai-ramai memenuhi Stadium Larkin pada 22 mei, pastikan laungan Gomo Kelate Gomo bergema di bumi Johor. Namun harapan seluruh penyokong Kelantan dan Johor yang cintakan keamanan dan keselamatan, mereka merayu semua penyokong yang hadir mengelakkan sebarang provokasi dan kekacauan. GOMO KELATE GOMO.....Selamanya The Red Warriors

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular