KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 25 Februari 2014

Trio Import Kelantan Tak Beraksi

KOTA BHARU – Biarpun beraksi digelanggang lawan, pasukan Kelantan tidak akan menurukan trio importnya dalam aksi menentang Yangon United dalam persaingan Piala AFC, Rabu ini.
Mohamed Ghaddar dan Francis Forkey Doe terpaksa diketepikan pada aksi sulung pasukannya berikutan mereka mengalami kecederaan.
Mohamed Ghaddar dan Francis Forkey Doe terpaksa diketepikan pada aksi sulung pasukannya berikutan mereka mengalami kecederaan.


Ketua jurulatih Kelantan, Steve Darby berkata, Mohamed Ghaddar, Mohamed Shawky Aly dan Francis Forkey Doe tidak akan dibawa ke Myanmar sebaliknya mereka akan meneruskan latihan di Kota Bharu bagi meningkatkan kecergasan dan berada dalam keadaan terbaik.
Beliau berkata, hanya tonggak pertahanan, Obinna Nwaneri sahaja akan menyertai skuad ke Myanmar dalam perlawanan tersebut namun beliau yakin pasukannya masih mantap.
“Jentera serangan kita akan dibarisi Ahmad Fakri Saarani dan Ahmad Shakir Ali.
“Saya yakin dua pemain ini mampu menggalas tugas yang diberikan berdasarkan aksi meyakinkan dalam Liga Super dan Piala FA sebelum ini,” katanya di sini semalam.
Tambahnya, dia mengharapkan gandingan pemain muda dan lama dapat menghasilkan keputusan positif dalam perlawanan itu dan tetap optimis barisan pemainnya mampu meraih sekurang-kurangnya satu mata daripada perlawanan itu nanti.
Katanya, bagaimanapun dia mahu barisan pemainnya memberikan aksi terbaik dan cuba menumbangkan pasukan tersebut.
“Saya tidak mengetahui kekuatan mereka, namun ada membuat kajian berkaitan dengan corak permainan pasukan dari negara berkenaan.
“Kami mahu membuka kempen kali ini dengan langkah kanan dan ini amat penting kepada kami sebagai motivasi untuk mengharungi perlawanan seterusnya,” ujarnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular