KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 2 Jun 2010

Misi Meneruskan Rentak Kemenangan


Namun ianya telah menjadi 1 memori ngeri semua pemain kerana Kelantan pada waktu itu masih tercari-cari rentak kemenangan dan masih dihantui badi seri. Keserasian pemain masih belum wujud sehingga gagal merebut peluang daripada sebuah pasukan yang dikendalikan oleh pengurusan yang bermasalah. Bagi pemain ketika ditanya dan diimbau kembali cerita ini, hanya tersenyum dan mampu menjawab " itu cerita lama, sekarang kami ditahap lain".

Perlawanan malam ini dijangka sengit kerana kedua-dua pasukan saling memerlukan kemenangan bagi meneruskan aksi menyakinkan kepada semua penyokong masing-masing. Dilihat prestasi Kelantan mempunyai kelebihan bermain di gelanggang sendiri dengan kehadiran puluhan ribu penyokong fanatik mungkin mampu mencipta kemenangan yang terhidang pada malam ini.

Ketua Jurulatih B. Sathianathan yakin sekiranya keyakinan fokus seperti yang ditunjukkan ketika Penang mendahului 1 gol pada perlawanan sabtu lepas akan memberi satu impak yang maksimun dalam sesuatu perlawanan tidak mustahil sehingga mencipta kemenangan besar diakhir perlawanan. Kelantan tidak akan terlalu yakin pada malam ini, sikap waspada dan merendah diri perlu ditampilkan oleh semua pemain.

Kesebelasan utama Kelantan pada malam ini akan dibarisi semua pemain utama kecuali S. Subramaniam yang digantung perlawanan kerana menerima kad kuning ketiga. Kesihatan fizikal dan prestasi pemain berada dalam prestasi amat baik.

Peminat setia The Red Warriors yakin skuad kesayangannya akan menghadiahkan kemenangan pada malam ini untuk terus menghimpit Selangor dan berehat dengan tenang dalam bulan Jun ini menyaksikan perlawanan Piala Dunia.

Kami menyeru seluruh peminat dan penyokong terus memberi sokongan dan keyakinan kepada semua pemain pada malam ini. Anggaplah kita selaku pemain ke-12 yang bersama memberikan kemenangan kepada pasukan kita.

Sokong Biar Bijak, Dipandang Bijak, Bertindak Bijak, Main Bijak, Bijak Sokmooo...Gomo Kelate Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular