KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Selasa, 1 Jun 2010

Kelantan tagih sentuhan Indra sekat Perak

AKSI sepenuh masa kapten, Indra Putra Mahyuddin, kembali ditagih untuk menyekat kemaraan Perak ketika Kelantan berhasrat meneruskan rentak kemenangan dalam buruan tiga mata penuh pada saingan Liga Super di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, Kota Bharu, malam ini.

Ketua jurulatih Kelantan, B Sathianathan, mengingatkan semua anak buahnya supaya tidak memandang rendah kunjungan Perak yang masih sukar ditangani, malah pernah mengikat Kelantan di Ipoh sebelum ini.
“Kelebihan Perak bergantung kepada pemainnya yang rajin dan sentiasa berusaha keras memburu kemenangan dalam setiap permainan.
“Pada malam esok (malam ini), saya tidak dapat menurunkan S Subramaniam ekoran penggantungan tetapi mengalu-alukan semula aksi Indra Putra yang sebelum ini digantung ketika aksi menentang Pulau Pinang,” katanya semalam.

Sathia berkata, Kelantan perlu mengekalkan kemenangan dan meraih tiga mata penuh pada semua baki perlawanan demi meletakkan pasukan itu di landasan selesa.

“Kemenangan ini bukan untuk mengejar Selangor semata-mata tetapi demi memas tikan Kelantan dapat terus memberi tekanan kepada pendahulu liga itu.

“Selain komitmen tinggi, pemain juga perlu mengekalkan prestasi seperti ketika menewaskan Pulau Pinang 3- 1 Sabtu lalu,” katanya.
Admax Supports Eco-Living . Click here for 10 easy things you can do today to go green!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular