KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 8 Mac 2010

Azizi memberi sinar kemenangan

Kepuasan ini juga turut dikongsi oleh ketua jurulatih B. Sathianathan yang memuji anak buahnya menjalankan tugas dengan baik sekaligus mengembalikan imejnya dan skuad yang sedikit tercalar oleh beberapa siri kekecewaan. Ucapan Tahniah juga kepada semua pemain dan pengurusan kerana setelah melalui 8 perlawanan, The Red Warriors boleh dianggap pasukan yang paling kebal setakat ini dengan hanya bolos 3 gol sahaja bebanding Selangor selaku peneraju liga dan Terengganu di tangga kedua yang masing-masing telah bolos 7 gol dan 8 gol. Ledakan untuk jaringan gol daripada penggempur utama skuad masih lagi berkurangan dengan hanya 11 gol sahaja. Ternyata peluang The Red Warriors masih luas untuk mengimpikan kejuaraan Liga Super 2010 mahupun kejuaraan Piala Malaysia kerana baru 8 perlawanan berlangsung. Oleh itu pelbagai usaha perlu digemblengkan oleh ketua jurulatih dan pengurusan serta pemain untuk mengekalkan aura sokongan peminat setia The Red Warriors.

Perlawanan pada Jumaat depan menentang Selangor dijangka sengit dan gah bermain di stadium keramat dengan sorakan aura azimat penyokong The Red Warriors harus diambil peluang sepenuhnya. Ini siri perlawanan pertama The Red Warriors menentang The Red Giants untuk tahun ini selepas 3 siri perlawanan penting The Red Warriors tahun lepas berjaya dijinakkan The Red Giant. Pahlawan Merah akan turun sebagai si kerdil menentang Raksasa Merah yang sememangnya kuat dan bukan tandingan Pahlawan Merah. Apa yang pasti bola itu bulat dan Adakah The Red Warriors bakal mengubah episod baru jumaat nanti. Hanya kebijaksanaan dan semangat kental Pahlawan Merah yang dapat melemahkan Raksasa Merah. Sama-sama kita nantikan dan saksikan perlawanan ini di stadium Sultan Muhammad Ke 4.

Ayuh peminat The Red Warriors semua kembali bersama The Red Warriors dan teruskan sokongan anda. Sokongan anda semua adalah azimat bagi skuad The Red Warriors menepis segala cabaran dan halangan yang telah dan bakal ditempuhi. Matlamat kita sama cuma 1 semangat cintakan The Red Warriors kerana hanya The Red Warriors yang dapat menyatukan kita dimana kita berada dan politik apa yang kita pegang.

Ya Allah teruskan kecemerlangan skuad kami dan satukan sokongan dan hati kami.

Sokong Biar Bijak, Dipandang Bijak, Bertindak Bijak, Bijak Sokmooo...Gomo Kelate Gomo....Koho bijak doh loni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular