KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Rabu, 20 Mac 2013

Fakri Tambah Sengat Kelantan


Ahmad Fakri Saarani pada sidang akhbar bersama Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa di Kota Bharu, kelmarin.
KOTA BHARU – Kehadiran bekas penyerang Atletico SC, Ahmad Fakri Saarani membawa harapan baru kepada pasukan The Red Warriors untuk mengatasi masalah ketumpulan jentera serangan mereka musim ini.
Ketua jurulatih Kelantan, Bojan Hodak berkata, kehadiran Ahmad Fakri memberikan lebih banyak pilihan kepadanya serta menambahkan lagi saingan di antara pemain-pemain serangannya untuk beraksi lebih baik jika mahu menjadi kesebelasan utama.
“Jika sebelum ini kita hanya ada beberapa pemain sahaja, kehadiran Ahmad Fakri memberikan kelebihan kepada saya untuk merencanakan ramuan terbaik pada posisi serangan pasukan.
“Pengalaman yang diperolehinya semasa beraksi di Portugal sememangnya ditagih untuk membantu mempertajamkan lagi jentera serangan,” katanya kepada pemberita di sini, semalam.
Penyerang kebangsaan itu akan beraksi bersama Kelantan sebaik sahaja sesi pendaftaran pemain baharu di buka pada 8 April ini.
Ahmad Fakri dijangka diturunkan pada aksi pusingan kedua Liga Super menentang Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di Stadium Sultan Muhammad IV, di sini.
Kehadiran pemain tersebut menyaksikan Kelantan mempunyai banyak pilihan di barisan serangan selain Keita Mandjou, Mohd. Faiz Subri, Norfarhan Mohammad, Muhammad Aris Zaidi serta Mohd. Harris Safwan Kamal.
Difahamkan Ahmad Fakri sudahpun menjalani latihan bersama pasukan selepas melaporkan diri kelmarin. Dalam perkembangan lain, Hodak mengakui jentera serangannya semakin mantap selepas beraksi dalam beberapa perlawanan sebelum ini.
“Saya gembira jentera serangan semakin menunjukkan peningkatan dan diharapkan kita dapat mengekalkan momentum ini dalam perlawanan akan datang,” ujarnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular