KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 7 Januari 2013

Isu Jersi MSL Kelantan Original Kit







jersirosak2013
info@warriors.com.my

Di sini saya dari bahagian Khidmat Pelanggan ingin menjawab isu berkenaan jersi MSL Kelantan Original Kit yang telah di beli oleh penyokong melalui warriors online serta dealer di mana ada di antaranya mengalami masalah patch terutama di bahagian logo.

Pertamanya, warga Warriors ingin meminta maaf atas kesulitan yang di alami oleh segelintir penyokong atas permasalahan yang di alami.

Info:
- Perkara ini berlaku di sebabkan confirmation dari pihak penaja sedikit lewat dan menyebabkan penyiapan jersi terpaksa di lakukan dalam masa singkat.
- Hanya segelintir dari keseluruhan produksi jersi yang mengalami masalah tersebut dan selebihnya dalam keadaan 100% terbaik.

Tindakan:
- Kepada penyokong yang mengalami masalah patch boleh membawanya ke kedai Warriors cawangan Pasir Hor(berhadapan Petronas Pasir Hor) untuk di perbaiki dan sekiranya pihak kami tidak dapat membaiki masalah tersebut pihak kami akan menukarkan dengan jersi yang baru dan akan bermula dari 7/1/13 sehingga 14/1/13.

Kami juga di Warriors mengalu-alukan sebarang aduan atau komen yang membina bagi memperbaiki lagi kualiti, servis mahupun layanan dari pihak kami kepada semua penyokong TRW di seluruh Malaysia demi mencapai matlamat kami untuk mempasarkan produk Warriors ke pasaran luar negara. Sebarang aduan atau komen membina boleh di salurkan melalui info@warriors.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular