KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 13 Ogos 2012

Keita Masih Ketandusan Jaringan

Perlawanan persahabatan kelab antarabangsa menentang Pattani FC yang berakhir dengan kemenangan 3-0 menyaksikan penyerang import berasal dari Guinea, Keita Mandjou masih ketandusan jaringan.


Keita yang dikontrakkan sempena Piala AFC menjadi penjaring ketiga terbanyak Liga India namun masih belum menemui sentuhan berbisa didepan gawang lawan ketika mewakili Kelantan.

Dia yang diturunkan selama 70 minit pada perlawanan tersebut gagal menjaringkan gol walaupun mendapat beberapa peluang keemasan didepan gawang Pattani termasuk tandukan cantik yang diselamatkan penjaga gol pada separuh masa pertama.

Ini bermakna, selepas dua perlawanan Keita masih gagal memberi sumbangan seperti mana dilakukan ketika mewakili pasukan terakhirnya, Pune FC.

Bagaimanapun, pihak pengurusan pasukan tidak bimbang dengan kegagalan pemain ini melakar jaringan kerana masih terlalu awal untuk menilai ketajaman penyudah Keita.

Dia baru berlatih selama sebulan dengan pasukan The Red Warriors dan wajar terus diberikan beberapa lagi peluang dalam perlawanan persahabatan untuk melihat bagaimana dia mampu untuk menamatkan kemarau jaringan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular