KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Isnin, 27 Ogos 2012

BERI SAYA MASA-NORSHARUL

Norshahrul Idlan Talaha berharap penyokong The Red Warriors memberikan dia peluang dan ruang cukup luas untuk membuktikan kembali sentuhan penyudah didepan pintu gol.


Dia yang dikritik hebat para peminat selepas kegagalan melakukan penyudah sejak beberapa perlawanan lepas menyatakan bukan sesuatu yang mudah untuk meletakkan bola ke dalam jaring.

Saya baru kembali dari kecederaan serius dan ketika ini masih mencari prestasi sebenar, jelasnya.

Cuba lihat pemain luar negara seperti Torres dan Rooney, mereka pernah ketandusan jaringan selepas kembalinya dari kecederaan tetapi jurulatih mereka terus menurunkan dalam perlawanan kerana mereka tahu para pemain ini akan menjaringkan gol apabila terus diberi peluang.

Norshahrul Idlan juga berharap para penyokong Kelantan berterusan memberi sokongan dan mereka boleh memberi kritikan kepada persembahan pada hari perlawanan dan selepas tamat, hentikan kata-kata kritikan bersifat menjatuhkan maruah lebih-lebih lagi halaman sosial.

Saya menerima kritikan tetapi biarlah membina dan tidak bersifat buruk serta berat sebelah katanya ketika ditemui RedsfcNews petang semalam. 

Untuk catatan, kali terakhir Norshahrul Idlan Talaha menjaringkan gol ialah pada pertemuan dengan PKNS yang berkesudahan Kelantan menang 3-0.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular