KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Khamis, 21 Jun 2012

Dato' M Karathu Yakin Kemampuan The Red Warriors Jadi Juara Liga Super 2012
mkarathu
Jasamu Tetap Dikenang:
Bekas ketua jurulatih Kelantan yang tidak jemu mengikuti perkembangan semasa bekas pasukan dibawah bimbingannya meskipun tiada apa lagi kaitan dengan pasukan ini. Namun sejak melepaskan jawatan ketua jurulatih, Dato' M. Karathu menjadikan dirinya antara penyokong tegar The Red Warriors malah sentiasa mengemaskini status beliau berkaitan pasukan Kelantan sering mendapat "like" dan perhatian ramai penyokong Kelantan yang masih kagum dengan kehebatan jurulatih tempatan seperti Dato' M Karathu ini.
Jurulatih ini terpahat dalam sejarah dan antara lagenda bolasepak Kelantan setelah berjaya membimbing Kelantan menjuarai Piala Sumbangsih 2011 dan Liga Super 2011 serta pernah membawa skuad anak buahnya di zaman Hashim Mustapha mara ke separuh akhir Piala FA dan Piala Malaysia pada tahun 1993.
Keghairahan dan kemeriahan bolasepak Kelantan amat dikagumi beliau sehingga menyamakan suasana ini seperti berlaku di Brazil. Terima kasih Dato' M Karathu ANDA ADALAH WIRA DIHATI KAMI SELAMANYA.



"Juara liga super ialah sejarah pada tahun 2011. Tahun ini TRW bolih retain Juara liga dengan senang. Remembrance of TRW."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular