KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Sabtu, 29 Oktober 2011

Jocip Dihantar Pulang.

Pemain import percubaan, Jocip Bonacin akan dihantar pulang oleh pihak KAFA selepas gagal memikat hati ketua jurulatih Kelantan, Peter James Butler.


Jocip dalam era kejurulatihan Datuk M. Karatu sebelum ini dikhabarkan bakal menandatangani kontrak dengan pasukan Kelantan selepas menampilkan persembahan baik dalam dua perlawanan persahabatan yang telah diatur.

Namun nasib tidak menyebelahi pemain ini selepas penganti Karathu tidak berminat untuk mendapatkan khidmat beliau pada musim depan.


Sepanjang menjalani tempoh percubaan dengan Sang Kijang, Jocip telah membuat dua penampilan cemerlang termasuk dinobatkan pemain terbaik perlawanan ketika menentang Pelita Jaya FC.


Menurut laporan dari sumber KAFA, dia akan dihantar pulang ke Crotia beberapa hari lagi dan perkhabaran tersebut disahkan sendiri oleh Jocip ketika mengulas "posting status" laman sosial Facebook Ultras Kelantan The Red Mania, malam tadi.

Dengan penghantaran pulang Jocip Bonacin, tinggal empat pemain sedia ada masih dalam tempoh ujian iaitu Jean Black, Chikondi Mpulula, Denny Antwi dan Emmanuel Okine

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular