KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Ahad, 23 Oktober 2011

Ringkas: Azizi Cetus Spekulasi.

Azizi Mat Rose mencetuskan spekulasi bakal kembali menyertai The Red Warriors sempena saingan Liga Malaysia pada musim 2012.


Sebelum ini heboh khabar angin mengatakan dia bersama dua lagi pemain, Indra Putra dan Norfarhan telah menerima tawaran dari pihak pengurusan KAFA untuk beraksi dengan skuad Kelantan.

Desas desus itu semakin bertiup kencang selepas Azizi mengutarakan status rindu kepada negeri yang telah menaikkan kembali nama beliau di persada sukan tanahair.



Siapa tahu, pemain yang telah mencetuskan kontroversi perpindahan pada awal musim mungkin berbalik semula dengan menyertai Sang Kijang.


Khidmat Azizi boleh dikatakan amat diperlukan pasukan Kelantan seandainya barisan pertahanan terkini diambil kira.

Kelajuan, bentesan bersih dan tidak pernah kenal erti lelah ketika mengawal bahagian pertahanan mungkin dapat membantu Kelantan memperbaiki sedikit kelemahan sementelah pula pada musim depan Sang Kijang banyak beraksi dalam perlawanan kompetetif.

Justeru itu, kehadiran semula bekas pemain yang membantu The Red Warriors menjadi pasukan terkuat beberapa tahun dahulu mungkin akan memberikan banyak pilihan kepada jurulatih untuk memilih pemain terbaik untuk setiap perlawanan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular