KELATEBOLA

LESEN

Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan 2.5 Malaysia Creative Commons.

Jumaat, 19 Februari 2010


Kelantan dalam KRITIKAL sabtu ini

Assalamualaikum semua penyokong dan peminat The Red Warriors, saya berasa gusar dengan keputusan perlawanan malam tadi yang berkesudahan seri tanpa jaringan. Keresahan ini timbul kerana The Red Warriors bakal berdepan dengan tugasan yang amat berat kerana hanya kemenangan sahaja yang akan melayakkan Skuad kita ke pusingan yang seterusnya. Sama-sama kita berdoa agar skuad kita berjaya dengan tugasan ini dan bersedia menerima tekanan hebat penyokong sendiri dengan tenang dan penuh semangat kemenangan.

Perlawanan Kelantan bertemu Kedah sabtu ini adalah KRITIKAL bagi kita, pertarungan mesti MENANG ini penentu bagi kempen TM Piala FA 2010. Saya minta semua penyokong The Red Warriors membanjiri stadium seramai mungkin dan jangan lupa pakaian Merah, bawa Bendera Kelantan serta Bendera The Red Warriors. Elakkan membawa bendera politik. Pastikan paluan GENDANG dan SORAKAN dapat mengegarkan Stadium Sultan Muhammad ke 4. Dengan ini saya dan penyokong amat berharap skuad kita mara ke SUKU AKHIR TM Piala FA 2010 dengan menyingkirkan Kedah juara 2007/08.Yakin Kita Boleh !!!!!

Walauapapun keputusan pada sabtu ini nanti, saya menyeru kepada semua penyokong bertenang dan elakkan daripada menimbulkan situasi yang akan menyusahkan orang lain. Jadikan pengalaman salah seorang penyokong kita yang kehilangan matanya selamanya dek kerana tindakan kurang bijak orang lain. Sekiranya kita menang elakkan daripada mengutuk pasukan lawan dan sekiranya kita kalah harap semua penyokong elakkan pergaduhan atau provokasi.

Terima Kasih

Sokong Biar Bijak, Dipandang Bijak, Bertindak Bijak, Bijak Sokmooo...Gomo Kelate Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular